RAPORT: POLACY KUPUJĄ MEBLE - edycja 2023

O raporcie 3 Niniejsza publikacja stanowi kompleksowe opracowanie na temat zwyczajów Polaków związanych z kupowaniemmebli, zarówno w sposób tradycyjny jak i w kanale internetowym. W publikacji znajdą Państwo informacje o tym jak często Polacy kupują meble i gdzie, a także po jakie ich kategorie przeważnie sięgają. Raport dostarcza również dokładnych danych na temat najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek mebli, ale także sklepów meblowych. Niniejszy materiał stanowi również doskonałe źródło wiedzy na temat wybieranych przez Polaków kategorii mebli, miejsc, w których ich szukają, a także czynników, które decydują o ich wyborze w poszczególnych grupach produktowych. Niniejsze badanie to także dane na temat kupowania mebli w kanale online – znajdziemy tu informacje o kupowanych kategoriach, ale także barierach wyboru tego kanału. Na samym końcu raportu znajdą Państwo również profil klientów poszczególnych sklepówmeblowych obecnych na polskim rynku. Zapraszamy do lektury! Metodologia: Badanie zostało zrealizowane przez agencję Inquiry na panelu internetowym zarządzanym przez YouGov, z wykorzystaniemmetodologii CAWI (ankiety internetowej), wśród pełnoletnich kobiet i mężczyzn. Próba badawcza wyniosła N=1012 wywiadów przeprowadzonych w dniach 28 lutego – 6 marca 2023 r.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTEwNTc3Nw==