Miesięcznik "BIZNES meble.pl" grudzień 2017

produkt X komfortowy wypoczynek 76 BIZNES meble.pl [ grudzieñ 2017 Z obserwacji Agaty Gołąbskiej, eksperta ds. mebli tapicerowanych w firmie Agata, wynika, że obecnie pufy cieszą się dużo większym zainteresowaniem niż jeszcze kilka lat temu. Zarówno projektanci, jak i salony meblowe eksperymentują z kolo- rystyką, strukturą i formą obicia, ale również z samym ich kształtem – zauważa. – Coraz modniejsze są pufy z zamszu lub skóry ekologicznej, jednak najważniejsza jest oryginalna forma. Im bardziej niestandardowa i ekstrawagancka, tym większym powodzeniem cieszy się wśród klientów. Dodatkowo mocne, świeże kolory, które wprowadzają do wnętrza nowo- czesny klimat i ożywiają aranżację są aspektem, który bardzo często decyduje o ich zakupie. Pufy znów są niezmiernie modne i po latach pewnego za- pomnienia stały się prawdziwymi gwiazdami salonów – po- Puf to bardzo wdzięczny mebel – w zależności od wybranej formy i kolorystyki może być albo świetnym uzupełnieniem innych mebli wypoczynkowych, albo elementem przykuwającym uwagę na tle całej aranżacji. Zazwyczaj jest lekki, więc łatwo go przestawiać z miejsca na miejsce. To także przedmiot bardzo funkcjonalny – może być np. dodatkowym siedziskiem dla gościa, podnóżkiem, schowkiem, a nawet stolikiem kawowym. Maïa rzecz, abcieszy A n n a Ż a m o j d a „Prato”marki Livingroom to połączenie nowoczesnej, prostej formy z ciekawym designem. Pufy doskonale nadają się do upiększenia każdego wnętrza. Zaprojektowano je w trzech rozmiarach, dzięki czemu można je idealnie dopasować do potrzeb użytkownika.„Prato” występuje w szerokiej gamie barw i struktur tkanin obiciowych oraz skór naturalnych. Wzmocniony stelaż podnosi sztywność oraz odporność na naprężenia boczne i wzdłużne. Dostępny w sieci Agata puf „Benito”to kwintesencja prostoty i elegancji. Model w stylu retro nada wnętrzu niepowtarzalny szyk i ozdo- bi każdy pokój dzienny. „Benito”idealnie kompo- nuje się z innymi meblami. Wysokie, eleganckie nóżki pozwalają utrzymać czy- stość pod pufem i dodają mu wizualnej lekkości. Znakiem rozpoznawczym pufa„Sumo”(prod. Brühl, dystr. Alnus) są przysadziste, obłe kształty (niczym zapaśników sumo). Mebel tapicerowany jest grubą, na- wet pięciomilimetrową skórą naturalną anilinową – bez barwników na powierzchni. Sugerowana cena detaliczna pufa„Sumo”w najgrubszej skórze to 1,5 tys. euro. Czasami warto podkreślić styl pomieszczenia za pomocą mocnego kontrastu i wyrazistego wzornictwa. Dla wszystkich tych, którzy szukają niebanalnych siedzisk, zaprojektowano puf„Lets”hiszpańskiej marki La Forma (dystr. 9design). Jest to również bardzo praktyczny element wyposażenia wnętrz, który łatwo przestawić tam, gdzie akurat jest potrzebny. Cena – 397 zł.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=