Miesięcznik "BIZNES.meble.pl" marzec 2023
Od redakcji
|
4 |
F E L I E T O N Y
|
6 |
Namaste
|
6 |
Bauhaus, a sprawa polska
|
8 |
Sztuczna Inteligencja już wie, jaka będzie przyszłość windykacji… i branży meblarskiej
|
9 |
R A P O R T
|
10 |
Walka polskiej branży meblarskiej z kryzysem trwa. Wprawdzie osiągnięte w ubiegłym roku przez polską branżę meblarską wyniki znów są rekordowe, ale tym razem ukrywa się pod nimi dodatkowy czynnik – inflacja. Mogło być jednak gorzej, ale o tym więcej po analizie danych udostępnionych przez GUS.
|
10 |
B R A N Ż A
|
16 |
Wiadomości
|
16 |
Gra trwa. Tegoroczne targi Heimtextil odnotowały większą niż w 2020 roku liczbę kupujących z Włoch, Turcji, Hiszpanii oraz Grecji. Potwierdziły mocną pozycję tkanin strukturalnych.
|
24 |
D E S I G N
|
30 |
Wiadomości
|
30 |
Architekt to zawód otwarty na zmiany. Rozmowa z Katarzyną Koszałką, właścicielką pracowni projektowej mDom.
|
34 |
Paryż dzisiaj i zawsze. Wszystkie hale wystawiennicze styczniowej edycji Maison & Objet 2023 zostały wypełnione młodymi, zaangażowanymi markami, które powitały zwiedzających w świecie łączącym delikatność, wartości i optymizm.
|
44 |
Nowa fala w hiszpańskim designie. Tam, gdzie przez prawie cały rok świeci słońce, wschodzą też przyszłe gwiazdy projektowania. Design w Hiszpanii jest teraz na fali wznoszącej.
|
50 |
Ambiente z pomysłami na zrównoważoną konsumpcję. Wiodące międzynarodowe targi dóbr konsumpcyjnych Ambiente, po raz pierwszy połączyły siły z Christmasworld i Creativeworld, by w dniach 3-7 lutego 2023 roku, we Frankfurcie, stać się globalnym centrum dla nadchodzących trendów.
|
58 |
W poszukiwaniu uniwersalności
|
62 |
Trendy
|
68 |
Nowości
|
70 |
T E M A T W Y D A N I A • strefa dzienna
|
74 |
Zdrowy dystans. Nawet dzieląc przestrzeń z najbliższymi, potrzebujemy odrobiny prywatności.
|
74 |
Porządek musi być
|
80 |
W klimacie skandynawskim. Styl skandynawski nadal jest najpopularniejszym stylem urządzania wnętrz. Tak pokazują najnowsze badania. Przyglądamy się fenomenowi, który nie podlega upływowi czasu.
|
84 |
C H I L L O U T
|
92 |
Paryż jest nasz. Tym razem to Maison & Objet zainaugurowało nowy rok w sektorze wyposażenia wnętrz, gromadząc w Paryżu przede wszystkim znane marki, projektantów, dekoratorów wnętrz i wyjątkowych rzemieślników. Uczestnicy targów mają za sobą pięć dni unikalnych wizyt, oszałamiających wystaw i niezwykłych spotkań.
|
92 |
Ambiente wita w domu. Frankfurt po raz kolejny okazał się miejscem spotkań światowej branży dóbr konsumpcyjnych, magnesem dla międzynarodowych gości i obowiązkowym punktem wizyty znanych projektantów.
|
93 |
Wielkie Wow. Kolory, struktury, zapachy, a także wyborne jedzenie i tańce – tego mogli doświadczyć wystawcy i goście Heimtextil 2023.
|
94 |
Świeży temat. Najpopularniejszy film Kingi Łupiny na Tik Toku obejrzało ok. 213 tys. osób. Poświęcony jest trzem sposobom na nowoczesne mieszkanie.
|
96 |
Felietony
|
100 |
RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=