Miesięcznik "BIZNES meble.pl" maj 2020
Od redakcji
|
4 |
F E L I E T O N Y
|
6 |
Czas odważnych decyzji
|
6 |
Kiedy telefon zadzwoni? Kiedy przyjdzie e-mail?
|
7 |
Czarny łabędź, jaskółki i biała gołębica…
|
8 |
R A P O R T
|
9 |
Branża w dobie koronawirusa. Po kilkunastu latach bezprzykładnego rozwoju i dużych, nawet dwucyfrowych wzrostów przychodów, ten rok dla branży meblarskiej w Polsce, podobnie zresztą jak i dla bardzo wielu segmentów gospodarki, nie będzie rokiem ekspansji, ale raczej walką o przetrwanie.
|
9 |
Branża otwartych serc. Przedsiębiorstwa z branży meblarskiej udowodniają, że nawet w czasach zarazy dobro zwycięża. Co chwila pojawiają się nowe doniesienia o gestach solidarności firm, które angażują się w pomoc w walce z pandemią koronawirusa.
|
14 |
Wierzę, że z kryzysu wyjdziemy silniejsi. Rozmowa z Anną Gąsiorowską, właścicielką firmy Negocjator i trenerem windykacyjnym.
|
16 |
B R A N Ż A
|
20 |
Wiadomości
|
20 |
Czy mały może więcej? Inspiracją do napisania tego artykułu był jeden z wielu paneli dyskusyjnych, który miał miejsce podczas zakończonych niedawno w Poznaniu targów „Meble Polska 2020”.
|
26 |
Co zrobią konsumenci? Chociaż najbardziej prawdopodobne jest, że potrzeba będzie czasu, aby konsumenci ponownie nabrali odwagi zakupowej, to nie jest powiedziane, że model ten będzie dotyczył wszystkich.
|
31 |
Nic się nie zmienia. Wszystko się zmienia. Piętrzą się problemy, z jakimi muszą mierzyć się firmy w dobie pandemii. Jak dotąd więcej jest niewiadomych niż pewników. Wielu przedsiębiorców, próbując oswoić rzeczywistość i prowadzić biznes, poszukuje alternatywnych sposobów działania.
|
34 |
D E S I G N
|
40 |
Wiadomości
|
40 |
Miał być Mediolan, są premiery online. „Design się nie poddaje!” – manifest o takim właśnie tytule podpisali przedstawiciele 9 wiodących włoskich marek. Po raz pierwszy w historii przemysłu meblarskiego we Włoszech, producenci mówią jednym głosem, a nowości, przygotowane z myślą o odwołanych z powodu pandemii targach w Mediolanie, mają swoje premiery online.
|
43 |
To jest biznes marzeń. Rozmowa z Janem Kochańskim, projektantem i wykładowcą akademickim.
|
52 |
Progres! Chociaż różnie interpretują „Progres!” – hasło tegorocznego „Łódź Design Festival”, łączy je obecność w gronie firm oferujących najlepsze polskie produkty. Wyróżnionych w organizowanym przez ŁDF plebiscycie „Must Have” zapytaliśmy, czym jest dla nich progres i czy nagrodzone produkty są jego wyrazem.
|
56 |
Jakość i lokalność. Produkty młodej i świadomej marki Noo.ma powstają z udziałem zaawansowanych technologii i w kooperacji z lokalnymi partnerami. Podobają się osobom preferującym minimalistyczną i spójną estetykę.
|
66 |
Trendy
|
72 |
Nowości
|
74 |
T E M A T W Y D A N I A • łazienka na czasie
|
76 |
Stan lewitacji. Najnowsze kolekcje mebli łazienkowych zdają się lewitować. To odpowiedź na wyzwania, jakie stawiają przed projektantami niewielkie przestrzenie.
|
76 |
W nowej rzeczywistości. Łazienka to przestrzeń, która najszybciej ewoluuje, więc jeśli w którymś z domowych wnętrz zachodzą aktualnie duże zmiany, to właśnie tutaj.
|
84 |
C H I L L O U T
|
93 |
Odporność psychiczna i dary kryzysu. Jak patrzeć na życie z optymizmem, odczuwając dynamicznie zmieniające się, skrajne i silne emocje? Czy kryzys może być dla nas korzystny?
|
93 |
Felietony
|
96 |
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=