Miesięcznik "BIZNES meble.pl" maj 2021

92 chillout • felieton Diana Nachiło dziennikarka miesięcznika „BIZNES.meble.pl” To przychodzi łatwo M ówi się, że jeśli coś się praw- dziwie kocha, robienie nawet najtrudniejszych rzeczy przy- chodzi z lekkością. Wiadomo jednak, jak może wyglądać realizacja. Zwłasz- cza w tym niełatwym czasie. Ale to się może udać, co pokazują goście bieżące- go wydania. Bardzo spodobał mi się przygotowany przez Marka wywiad z Ryszardem Anto- szem, prezesem Niemann Polska. Najbar- dziej nas jednak dotknęło zamykanie szkół i przedszkoli. To co oferujemy to serwis i ela- styczność. Wartości te wypracowuje zespół wspaniałych ludzi, którzy tworzą Niemann Polska. Większość z naszego personelu jest w wieku 30+ i ma dzieci w wieku 3-10 lat. Zamykanie szkół powinno ich automatycz- nie zamknąć w domach, a naszą obsługę wy- łączyć z działania. Tak się jednak nie stało. Dzięki wysiłkowi tych ludzi i pracy „z lapto- pem i dzieckiem na kolanach” udało nam się nie tylko nie obniżyć jakości usług, ale też znacznie zwiększyć sprzedaż. Jest to chyba największy i najtrudniejszy aspekt tej pan- demii, o którym nikt nie mówi. W całym tym szaleństwie od armii zwykłych ludzi wyma- ga się, żeby równocześnie pogodzili pracę i opiekę nad dziećmi. To dzięki ludziom, któ- rym się to udaje nasza gospodarka w ogóle funkcjonuje. To oni są cichymi bohaterami tej pandemii . O sytuacji w hotelarstwie opowiedział nam Władysław Grochowski, właściciel i prezes Grupy Arche. Zaznaczył, że trud- ne sytuacje go mobilizują i pozytywnie nakręcają. Pozytywnym duchem zaraża też Aleksandra Skowrońska z Bakata De- sign. Problemy w mojej pracy zawodowej odbieram jak wyzwania, z którymi trzeba się zmierzyć, żadne nie urastają do rangi nie- rozwiązywalnych. Czas spędzony z końmi, na łonie natury pomaga mi się skoncentro- wać, „wyczyścić” głowę z negatywnych emo- cji – powiedziała. –  (…) Moja pasja to nie tylko przyjemność, to także okazja do szlifo- wania charakteru i pokonywania własnych słabości – dodała. r e k l a m a 34855 unikalnych użytkowników 7 4880 sesji 39,2% producenci i importerzy mebli 267321 odsłon 14,5% sieci, sklepy i salony meblowe 3,57 stron/sesja 12,8% architekci, projektanci, dekoratorzy wnętrz 4:31 śr. czas trwania sesji 11,7% dostawcy dla przemysłu meblarskiego 38,46% współczynnik odrzuceń 9,3% stolarze, studia meblowe TWÓJ KANAŁ KOMUNIKACJI *dane za luty-kwiecień 2021 r.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=