Miesięcznik "BIZNES.meble.pl" maj 2022

↑ Przedmiot: symbol radosnej tożsamości proj. François Delclaux W niedawno opublikowanej książce filozof Emanuele Coccia twierdzi, że współcześni ludzie budują swoje życie w oparciu o rzeczy, których używają i które ich otaczają. Ostatecznie przedmioty odzwierciedlają to, kim jesteśmy i odgrywają prawdziwą rolę w naszym życiu. Wchodzą z nami w interakcję w intymnej przestrzeni naszych domów i w tych szczególnych momentach, słynnych „rzadkich chwilach”. Przedmioty, które kochamy, którym nadajemy znaczenie, są dla nas ważne. Tworzymy interakcję, która przekłada się na rodzaj nowego, współczesnego animizmu. Coccia określa to jako animizmmaterialny. W obliczu globalnych tsunami i niekończących się kryzysów nasze domy stają się coraz bardziej miejscami, w których szukamy komfortu. Na tym właśnie polega troska. Kształtuje się wokół nowej dynamiki, nowej skali wartości, która jest napędzana zmianami społecznymi i środowiskowymi. Jaka historia kryje się za tym produktem? Co on mi daje, co mi mówi? Wszystkie te pytania są dziś bardzo powszechne na rynku dekoracji. W obliczu powszechnej dostępności produktów w związku z globalizacją oraz mnogością funkcji, stylów, asortymentu, poszukujemy nowych odpowiedzi. Ludzie chcą znaleźć sens i uzasadnienie w produktach, które kupują. ↓ Elementy natury proj. Elizabeth Leriche Zaproszenie do podróży, jakiej jeszcze nie było – taka obietnica, kryła się za wystawą „Elementy natury”, stworzoną przez Elizabeth Leriche dla „Maison & Objet”. Inspirujące otoczenie oferowało wyjątkową ucieczkę sensoryczną i odkrywanie trzech stref, które składały hołd różnym formom, jakie może przybierać natura: kon- templacyjnej, esencjonalnej i rzeźbiarskiej. Dzięki połączeniu lekkości i kreatywności zaprezentowane przedmioty pozwalają trwale łączyć się z naturą. ↑ Luksus na nowo Łącząc sztukę i technologię, międzynarodowy kolektyw artystyczny teamLab powrócił na „Maison & Objet”, by zaprezentować „Rezonujące mikrokosmosy życia” – nową, w 100% wciągającą instalację, w której natura spotyka się ze światem cyfrowym. ↓ Gdy wyjątkowość robi różnicę proj. François Bernard Jak sprawić, by Twoja oferta wyróżniała się na tle bardzo konkurencyjnego krajobrazu? François Bernard udzielił bogatej i szczegółowej odpowiedzi na to pytanie i przedstawił sylwetki różnych wystawców na targach „Maison & Objet”. Co mają ze sobą wspólnego? Zaspokojenie stale rosnącego popytu na personalizację i dostosowanie do potrzeb klientów – od gotowych konceptów, butików, sklepów typu pop-up i sklepów muzealnych – wszystko po to, by wyróżnić się spośród innych. W eleganckim otoczeniu, pełnym światła i cienia, François Bernard pokazał tysiąc jeden przedmiotów, zarówno osobi- stych, jak i dostosowanych do indywidualnych potrzeb, które wymyślają się na nowo i otwierają pragnienia i wyobraźnię zwiedzających. trendy

RkJQdWJsaXNoZXIy MTEwNTc3Nw==