Miesięcznik "BIZNES meble.pl" sierpień 2018

design X wydarzenia 86 JeĂli bïÈdziÊ, to wbGdyni W dniach 6-15 lipca br. odbyła się 11. edycja Gdynia Design Days, której towarzyszyło hasło„Error”. Twórcza wymiana doświadczeń podczas 10 festiwalowych dni nauczyła uczestników nie tyle eliminowania błędów, co wyciągania z nich wniosków. A n n a S z y p u l s k a Ponad 30 wystaw, 120 wydarzeń skiero- wanych do entuzjastów dobrego designu i profesjonalistów, 7 bloków tematycznych, 2 pakiety szkoleniowe, łączące design z bizne- sem. Każdego dnia – od 6 do 15 lipca – Po- morski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia odwiedzało kilkaset osób zafascynowanych nowymi tendencjami we wzornictwie, by wspólnie przemierzać teren festiwalu. Temat festiwalu stał się inspiracją do wyjścia poza ramy standardowej identy- fikacji wizualnej i stworzenia instalacji, zawierającej szereg symboli, komen- tujących kondycję dzisiejszego designu m.in odhumanizowanego manekina. Fot. Michał Szymończyk. Terminal designu. Fot. Bogna Kociumbas. Oprowadzenie kuratorskie po wystawie „A kuku”.To polska odsłona wystawy„Peek-a-boo” przygotowanej dla Instytutu Adama Mickiewicza przez Ewę Solarz. Podczas tegorocznego festiwalu Gdynia Design Days nastąpiła oficjalna premiera marki Doki. Na specjalnej wystawie została zapre- zentowana kolekcja przedmiotów odwołujących się do tożsamości miejsca, kulturowej przestrzeni Kaszub, Pomorza, Bałtyku. Fot. Bogna Kociumbas. Paweł Potoroczyn, dyplomata, menedżer kultury, wydawca, dziennikarz, publicysta, podczas prelekcji„Pan Purkłapa reperuje świat”. Fot. Bogna Kociumbas.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=