Miesięcznik "BIZNES meble.pl" wrzesień 2016

advertorial X design P A T R O N A T wrzesieñ 2016 [ BIZNES meble.pl 75 Nad szeroko i różnie interpretowaną tożsamością zastanawiamy się również wspólnie z wybranymi grafikami i ilu- stratorami poprzez przegląd plakatów na wystawie „Eye-dentity – Poster Stories” oraz prezentację innowacyjnych pro- jektów opakowań w ramach „Inside the box”. Specjalna wystawa jubileuszowa pozwoli widzom zerknąć wstecz i prze- śledzić rozwój festiwalu od jego pierwszej edycji w 2007 r. Jak co roku na festiwalu zobaczyć będzie można najlepsze polskie wdrożenia prezentowane na wystawie must have oraz innowacyjne projekty młodych twórców, prezentowane na wy- stawie make me!, spośród których jeden otrzyma nagrodę Paradyż Award w wyso- kości 20 tys. zł. Udostępnimy również Edukreację – część programu dedykowaną najmłod- szym fanom designu. Dzięki specjalnej strefie przygotowanej we współpracy z IKEA, warsztatom oraz wystawie dzieci będą miały szansę zrozumieć dorosły świat wzornictwa. Ponadto, na festiwalu poja- wią się dziesiątki wystaw towarzyszących, prezentacje najlepszych polskich marek i wiele innych wydarzeń organizowanych w całymmieście. Dziesiąta edycja festiwalu jest dla nas okazją do refleksji nad rolą, jaką przedmio- ty, którymi się otaczamy, pełnią w naszym życiu; jak pisał Deyan Sudjic w „Języku rzeczy”: Nasze związki z tym, co posiada- my, nigdy nie są proste. To skomplikowana mieszanka przemyślności i niewinności. Przedmioty nie są w żadnym razie niewinne (…). I właśnie dlatego są zbyt interesujące, by o nich nie mówić. d Eye-dentity – Poster Stories, Bo Lundberg. „Everyda(y)ta”, Reineke – Otten, World Skin Colors, Nederland. „Random Darknet Shopper” –The Bot’s Collection, Installation view, !Medien- gruppe Bitnik, Helmhaus, Zurich, Image Courtesy !Mediengruppe Bitnik.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=