Miesięcznik "BIZNES meble.pl" luty 2022
Od redakcji
|
6 |
F E L I E T O N Y
|
8 |
Żółte światło dla branży meblarskiej
|
8 |
Kubik rządzi
|
10 |
Branżo meblarska! Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt…
|
12 |
R A P O R T
|
14 |
W 2022 roku meble będą na pewno droższe. Skala ubiegłorocznych podwyżek i ich kumulacja były zupełnie nieporównywalne do zmian cen w poprzednich latach. A to jeszcze nie koniec: wiele wskazuje na to, że pod znakiem podwyżek upłynie także i ten rok.
|
14 |
B R A N Ż A
|
20 |
Wiadomości
|
20 |
10 najważniejszych wydarzeń 2021 roku. Druga edycja plebiscytu na najważniejsze wydarzenie roku dobiegła końca. Czym żyła branża meblarska w 2021 roku?
|
24 |
Polska może stracić bardzo dużą część swojej konkurencyjności. Rozmowa z Tomaszem Wiktorskim, właścicielem firmy B+R Studio.
|
26 |
Czy e-commerce przyspieszy wzrost branży? Producenci mebli nadal podchodzą z rezerwą do cyfrowych kanałów sprzedaży, wskazując na specyfikę branży i obawy o rozminięcie się z potrzebami klientów. Tymczasem od początku pandemii obroty detaliczne w kanale e-commerce wzrosły niemal dwukrotnie, a jedną z najszybciej rosnących kategorii było wyposażenie wnętrz, m.in. meble.
|
32 |
D E S I G N
|
38 |
Wiadomości
|
38 |
Gdzie zaczyna się i kończy luksus? Pogłoski o przegranej luksusu z kryzysem były przedwczesne. Dobra luksusowe sprzedają się jak nigdy, jednak marki i projektanci muszą stawić czoła wyzwaniom i zmianom, które pojawiają się na horyzoncie. Nadchodzi nowa era luksusu.
|
44 |
Każdy detal ma znaczenie dla odbioru całości. Rozmowa z dr Aleksandrą Grzonką, architektem, właścicielką pracowni Cechownia, współwłaścicielką marki Laga, wykładowcą akademickim na Politechnice Śląskiej.
|
50 |
Między pokoleniami. W czasach, gdy osoby starsze jeszcze bardziej dotkliwie odczuwają samotność, a dzieci i młodzież dotyka izolacja, niemożliwość realizacji bezpośrednich kontaktów tak z rówieśnikami, jak i autorytetami, budowanie więzi międzypokoleniowych staje się jeszcze bardziej potrzebne.
|
56 |
Trendy
|
62 |
Nowości
|
64 |
T E M A T W Y D A N I A • outdoor na nowo
|
66 |
Wplecione w krajobraz i wnętrze. Coraz częściej zarówno taras, jak i balkon traktowane są nie tylko jako miejsce spotkania ogrodu czy otoczenia z wnętrzem mieszkalnym. Zyskują status dodatkowego domowego pomieszczenia, a ich wyposażenie jest traktowane z powagą równą kuchni czy sypialni.
|
66 |
Chodźmy na dwór. Odpoczynek na świeżym powietrzu będą wspierać materiały odporne na wodę, sól, UV, bakterie, wirusy czy rozwój pleśni. Dostarczą też miłych wrażeń estetycznych.
|
72 |
Zieleń to podstawa. Kwietniki i regały na kwiaty to dobrze zaprojektowane produkty, które pozwalają korzystać z dobroczynnego działania zieleni również w domu.
|
76 |
C H I L L O U T
|
82 |
„Nie kupuj – odnawiaj”, czyli Folwark Edwardowo. Folwark Edwardowo to inicjatywa łącząca design, rzemiosło, kulturę i sztukę. To historia miejskiego folwarku, ludzie, a także przestrzeń kreacji twórczej, dyskusji i wymiany doświadczeń.
|
82 |
Felietony
|
88 |
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=